Subject: Taotlus põhimõttelise nõusoleku saamiseks
From: "Anna Mazina" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 19:09:25 +0200

Tere,

Kirjutan Teile firmast Pluvo Eesti OÜ seoses Valli kinnistu
(19801:001:4351) elektrivarustuse projekteerimisega Elektrilevi OÜ
tellimusel.

Projekti mahus rajatakse madalpinge maakaabelliin kinnistul Hommiku tee 21
asuvast alajaamast kinnistuni Valli, kuhu paigaldatakse elektri
liitumiskilp.

Projekti eskiis on manuses.

Projekteeritav kaabel ja liitumiskilp asuvad RIIGITEE 11390
Tallinna-Rannamõisa-Kloogaranna tee kaitsevööndis ning asuvad osaliselt
11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna maantee (19801:001:0469) ja Klooga
maantee L8 (19801:001:4320) territooriumil, seetõttu palun põhimõttelist
nõusolekut planeeritavale lahendusele.

Lugupidamisega,

Anna Mazina
Vanemprojekteerija
mob +372 5680 4119 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.